- Головна
- Чохли для телефонів
- Чохол-накладка
- TOTO
- TOTO Silicone Case Xiaomi Redmi 7 Rose Red
Чехол-накладка TOTO Silicone Case Xiaomi Redmi 7 Rose Red

- Нова пошта 85 грн;
- Нова пошта 'Поштомат' 85 грн;
-
Самовивіз
85 грн
Дізнатись наявність
- 14 дней;
- Обмін/повернення протягом 14 днів
Бренд | TOTO |
Тип | Чохол-накладка |
Производитель устройства | Xiaomi |
Модель устройства |
Xiaomi Redmi 7 Xiaomi Redmi Y3 |
Захист корпусу | Частковий |
Водозахист | Так |
Матеріал | Силікон |
Удароміцний корпус | Так |
Колір | Червоний |
* Характеристики та комплектація товару можуть бути змінені виробником без попередження.

Нова Пошта | 85 грн. |
Кур'єром | 60 грн. |
Самовивіз | 85 грн. |
- 14 дней
- Обмін/повернення товару протягом 14 днів

Нова Пошта | 85 грн. |
Кур'єром | 60 грн. |
Самовивіз | 85 грн. |
- 14 дней
- Обмін/повернення товару протягом 14 днів

Нова Пошта | 85 грн. |
Кур'єром | 60 грн. |
Самовивіз | 85 грн. |
- 14 дней
- Обмін/повернення товару протягом 14 днів

Нова Пошта | 85 грн. |
Кур'єром | 60 грн. |
Самовивіз | 85 грн. |
- 14 дней
- Обмін/повернення товару протягом 14 днів

- доставка кур'єром до офісу або додому;
- самовивіз будь-якого зручного магазину "Фішки" абсолютно безкоштовно;
- адресна доставка кур'єром по Києву;
- відправлення до регіону.
- можливість вибору найзручнішого пункту самовивезення;
- це безкоштовно;
- товар можна отримати у вибраний заздалегідь час.
- готівкою;
- оплата карткою на сайті;
- оплата карткою у магазині.
- Обмін/повернення товару протягом 14 днів;
- гарантійний ремонт.
- якщо програмне забезпечення на Вашому пристрої працює не стабільно або виникли питання щодо його використання, повну консультацію можна отримати, звернувшись до наших фахівців.
- знадобляться лише паспортні дані та трохи терпіння під час заповнення анкети;
- можна вибрати зручні умови та програми кредитування, а також у режимі онлайн дізнатися про рішення банку.
- при отриманні товару залишиться лише пред'явити паспорт та підписати кредитний договір.
Несумісна кредитна програма
Кредитна програма не сумісна з акцією, застосованою до товару.
Ви можете виключити акцію та оформити замовлення з будь-якою зручною кредитною програмою. При цьому товари будуть оформлені за повною вартістю.

Пропозиція | Обмеження | Перший внесок | Платежі та ціна на місяць |
---|

Для комфорту своїх покупців Fishki.ua зробив процедуру отримання максимально простим і швидким. При оформленні замовлення вкажіть, який спосіб доставки Вам найбільш зручний, решту зробимо ми.
Інтернет магазин Fishki.ua пропонує Вам тільки сертифікований товар, перевірений та упакований на заводі виробника. Нами відкривається оригінальна упаковка тільки для налаштування пристрою, якщо ця послуга замовлена покупцем. Переконливе прохання при отриманні замовлення, в обов'язковому порядку, на місці перевіряти товар на працездатність та відсутність механічних пошкоджень.
- Вартість доставки замовлення на суму до 1500 грн. складає 60 грн.
- Замовлення на суму від 1500 грн. доставляємо безкоштовно
- Доставка здійснюється до входу до будівлі
- Термін доставки – у день оформлення замовлення або на наступний день, залежно від часу замовлення
- Товар перевіряється на місці при отриманні
Замовлення можна забрати з будь-якого зручного магазину мережі після отримання підтвердження готовності замовлення
- У регіони замовлення відправляємо Новою Поштою
- Термін доставки 2 - 3 дні з моменту оформлення замовлення
- Забрати замовлення можна після отримання підтвердження готовності замовлення та номера декларації
- Перевірка товару провадиться у відділенні Нової Пошти при отриманні
- Замовлення на суму від 1500 грн. доставляємо безкоштовно
- Вартість доставки до 1500 грн. складає 50 грн.
- Доставка включається у вартість замовлення
Для зручності своїх покупців інтернет-магазин Fishki.ua приймає до оплати готівкові та кредитні картки, можлива онлайн оплата при оформленні замовлення. Готівкова оплата приймається тільки в національній валюті.
- Розрахунок готівкою проводиться з кур'єром або продавцем магазину після перевірки товару
- При отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти оплата здійснюється післяплатою
- До оплати приймаємо тільки національну валюту
- Сплатити замовлення банківською карткою можна у будь-якому магазині мережі при отриманні товару
- Оплата провадиться без комісії
- До оплати приймаються будь-які банківські картки
- Здійснюється оплата безпосередньо при оформленні замовлення в кошику
- Зарахування коштів на замовлення провадиться протягом одного банківського дня
- Отримати замовлення можна лише після підтвердження оплати банком
У своєму асортименті Fiski.ua має тільки сертифікований товар, відповідно, будь-якої миті Ви можете звернутися за допомогою до авторизованого сервісного центру виробника. Обов'язковим документом, який супроводжує товар, є гарантійний талон виробника. Цей талон надає вам право на обслуговування та ремонт пристрою в авторизованому сервісному центрі, а також містить необхідну інформацію про умови надання та строки безкоштовної гарантії. Гарантійний талон необхідно зберігати до закінчення терміну гарантії.
Якщо після огляду та ознайомлення з товаром Ви виявили, що він не підходить за формою, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, протягом чотирнадцяти днів товар можна повернути або обміняти в магазині, де було здійснено покупку. Переконливе прохання попередньо переконатися в тому, що товар не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, ярлики, а також не втрачено товарний чек та гарантійний талон, що підтверджують факт покупки.
Переконливе прохання перевіряти працездатність товару у момент покупки, звернутися за допомогою та консультацією до продавця. Повернення та обмін товару, що втратив працездатність, можливе лише після укладання авторизованого сервісного центру про наявність суттєвих недоліків.
Якщо товар зламався, Ви можете скористатися послугами авторизованого сервісного центру, знайшовши інформацію про нього в гарантійному талоні, або звернутися за допомогою до найближчого магазину. Перед зверненням до сервісного центру переконайтеся, що гарантійний талон виробника заповнений відповідним чином (внесено дані про товар, дату продажу та штамп продавця).
Якщо програмне забезпечення на Вашому пристрої працює не стабільно або виникли питання щодо його використання, повну консультацію можна отримати, звернувшись до наших спеціалістів.
-
наявність механічних або інших пошкоджень, які виникли внаслідок необережних дій користувача;
-
порушена безпека гарантійних пломб;
-
порушено правила використання пристрою, що викладені в інструкції до товару;
-
було зроблено розтин, самостійний ремонт пристрою, вихід пристрою з ладу пов'язаний з установкою несертифікованого ПЗ;
-
неправильно заповнений гарантійний талон;
-
серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений
-
стерті, пошкоджені або відсутні стікери із серійними номерами на корпусі виробу.
-
природне зношування або вичерпання ресурсу;
-
випадкові ушкодження, заподіяні користувачем;
-
ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
-
пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
-
ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
-
програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
- збереження інформації у пам'яті пристрою.