facebook
+38 0(800) 75-51-15

+38 (095) 333-33-33

+38 (096) 333-33-33

+38 (044) 337-33-33

Графік работи:
Пн-Пт 9:00-18:00
Сб 10:00-18:00
Вс 10:00-18:00

Замовити дзвінок
Обрані товари
Переглядати свій список обраних товарів можуть тільки авторизовані користувачі
Авторизуватися
Ви переглядали
Список переглянутих товарів поки порожній. Ви можете почати свій вибір з каталогу товарів або скориставшись пошуком.
Перейти в каталог
Особистий кабінет
та статус замовлення
Зареєструватись

Задати питання
Пошук
Меню
Як обміняти чи повернути товар?


Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів з моменту покупки, згідно «Закону про захист прав споживача», якщо він не задовольнив вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин і не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється у тому випадку, якщо він не використовувався та був збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві під час продажу.


При поверненні товару необхідно:


  • переконатися, що товар не був використаний і не має слідів, а саме: подряпин або сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо;
  • простежити, щоб товар був повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
  • зберегти та надати всі ярлики та заводське маркування.

Обмін чи повернення неробочого товару здійснюється продавцем лише за наявності висновку - акта сервісного центру, авторизованого виробником чи продавцем, про те, що умови експлуатації не порушені.



Яким чином здійснюється обмін чи повернення товару?


Повернути або обміняти товар можливо у будь-якому магазині роздрібної мережі ТОВ «Фішки.юа», в якому він був придбаний: https://fishki.ua/about/shops/ Для цього необхідно мати наступне: товар для повернення та комплектуючі до товару, упаковку, гарантійний талон, товарний чек.


Якщо товар придбано онлайн, а не в роздрібному магазині, необхідно надіслати листа на пошту [email protected], вказавши причину повернення, номер замовлення або телефону та додати фото товару. Реквізити для відправки через відділення "Нової Пошти" надійдуть відповіддю на Ваш запит.



Куди звертатися з питань поломок та гарантійного обслуговування?


У разі, якщо товару потрібне гарантійне обслуговування, то необхідно звернутися до роздрібного магазину, де було придбано товар, або ж написати на пошту [email protected], якщо покупка була онлайн. У листі докладно вкажіть дефект, номер замовлення або телефону та додайте фото. Реквізити для відправки через відділення "Нової Пошти" надійдуть відповіддю на Ваш запит.



Які терміни гарантії товару?


Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті або в чеку на товар. Гарантія надається терміном від 14 днів до 18 місяців, залежно від виду товару і може бути представлена виробником чи Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є чек або гарантійний талон виробника або Продавця.



У якому випадку товар не підлягає ремонту сервісним центром у період гарантії?


У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, у Товарі, який Ви у нас купили та не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.


Для цього, будь ласка, надайте нам:


  • товар із повною комплектацією (зарядний пристрій, коробку…);
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з позначкою у тому, що товар має «істотний недолік».
  • заява відповідного зразка (надається сервіс-менеджером)

Причини можливої відмови у гарантійному ремонті


  • наявність механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок необережних дій користувача;
  • порушена безпека гарантійних пломб;
  • порушено правила використання пристрою, що викладені в інструкції до товару;
  • було зроблено розтин, самостійний ремонт пристрою, вихід пристрою з ладу пов'язаний із встановленням несертифікованого ПЗ;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
  • стерті, пошкоджені або відсутні стікери із серійними номерами на корпусі виробу.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:


  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні користувачем;
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
  • збереження інформації у пам'яті пристрою.

З питань сервісного обслуговування та повернення товару дзвоніть за тел.: +38 (095) 333-33-33 (щодня з 09:00 до 18:00).
×
Вкажіть свої дані і ми обов'язково повідомимо коли товар зв'явиться в наявності
×
Дякуємо
Ми будемо тримати вас в курсі про поставки вказаного товару